Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Italialainen Police lanseerasi ensimmäisen aurinkolasimalliston vuonna 1983. Sittemmin Police-tuoteperhe on laajentunut muun muassa hajuvesiin, kelloihin, koruihin ja silmälaseihin. Police-silmälasit edustavat vahvasti merkin urbaania ja katu-uskottavaa asennetta. Policen mallisto ei kulje viimeisimpien trendien perässä vaan kulkee omaa polkuaan.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on yli 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Ray-Ban tuotteita kuvaavat hyvin sanat: rento ja urbaani elämäntyyli sekä huolettomuus. Ikoniset mallit kuten Ray-Ban Clubmaster, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Round ja Ray-Ban Aviator ovat ajattomia klassikoita, jotka pysyvät aina muodissa. Mallistossa yhdistyvät huipputekniikka ja design vuosien kokemuksella.
Italialainen Police lanseerasi ensimmäisen aurinkolasimalliston vuonna 1983. Sittemmin Police-tuoteperhe on laajentunut muun muassa hajuvesiin, kelloihin, koruihin ja silmälaseihin. Police-silmälasit edustavat vahvasti merkin urbaania ja katu-uskottavaa asennetta. Policen mallisto ei kulje viimeisimpien trendien perässä vaan kulkee omaa polkuaan.