Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Unofficialin muodikkaat ja edulliset kehykset on suunniteltu tuomaan esiin jokaisen yksilöllisen persoonan. Monipuolisesta valikoimasta löytyy jokaiselle jotakin, on aika näyttää yksilöllinen tyylisi! Saatavilla myös laaja valikoima lasten kehyksiä.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on yli 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Pradan omistaman Miu Miun valikoimaa määrittää kissamaiset muodot, naisellisuus ja ylisuuret kehykset. Miu Miulta löydät myös kevyemmät mutta trendikkäät metallikehykset.