5th Avenue -silmälasit ovat nykyaikainen ja elegantti valinta. Miellyttävä ja ajaton muotoilu sopii kasvoille verrattomasti. Ensiluokkaiset materiaalit ja joustosaranat mukavoittavat käyttöä entisestään. Pelkistetyn tyylikäs design ja aistikkaat yksityiskohdat viimeistelevät kokonaisuuden. Vain Instrumentariumista.
Voguen kehysmallisto syntyi tavoitteenaan inspiroida ja luoda itseluottamusta. Voguelta löytyy sopiva malli niin muotia ja trendejä rakastavalle kuin klassisenkin tyylin omaavalle silmälasien tai aurinkolasien käyttäjälle. Kehysmallistosta löytyy myös kapeille kasvoille sopivia malleja.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Ray-Banin tuotteita kuvaavat hyvin sanat: rento ja urbaani elämäntyyli sekä huolettomuus. Ikoniset mallit kuten Ray-Ban Clubmaster, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Round ja Ray-Ban Aviator ovat ajattomia klassikoita, jotka pysyvät aina muodissa. Mallistossa yhdistyvät huipputekniikka ja design vuosien kokemuksella.
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Voguen kehysmallisto syntyi tavoitteenaan inspiroida ja luoda itseluottamusta. Voguelta löytyy sopiva malli niin muotia ja trendejä rakastavalle kuin klassisenkin tyylin omaavalle silmälasien tai aurinkolasien käyttäjälle. Kehysmallistosta löytyy myös kapeille kasvoille sopivia malleja.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Ranskalaisen Carvenin muotitalon kehysmallisto on naisellinen ja elegantti. Carven-silmälasikehysten hienostuneet metalliyksityiskohdat ja kevyet, pyöreät muodot ovat malliston keskiössä kaudesta toiseen.
Ray-Banin tuotteita kuvaavat hyvin sanat: rento ja urbaani elämäntyyli sekä huolettomuus. Ikoniset mallit kuten Ray-Ban Clubmaster, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Round ja Ray-Ban Aviator ovat ajattomia klassikoita, jotka pysyvät aina muodissa. Mallistossa yhdistyvät huipputekniikka ja design vuosien kokemuksella.