Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Italian muodin uranuurtaja Versace perustettiin Milanossa vuonna 1987. Muotimaailma olisi paljon tylsempi ilman Versacen muotitaloa! Versacen historia yhdistyy nykyajan kulttuuriin saumattomasti, ja Versacen kehykset tarjoavatkin kantajalleen rohkeaa ja loisteliasta tyyliä, joka ihastuttaa myös maailmanluokan tähtiä.
Vuonna 1921 perustettu Guccin muotitalo jatkaa luksuksen edelläkävijänä ja määrittäjänä vielä tänäkin päivänä. Brändin tuotteet juhlistavat luovuutta, innovatiivisuutta ja italialaista käsityötä. Gucci-kehykset eivät jää huomaamatta!
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.