Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Vuonna 1975 perustettu Giorgio Armani -merkki on tunnettu sen ikonisuudesta, sivistyneestä muotoilusta, puhtaista linjoista ja yksityiskohtiin panostamisesta. Giorgio Armani on tyylitietoisen elegantti valinta.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Perustaja Daniel Swarovskin intohimo innovaatioita, suunnittelua ja timanttien hiontaa kohtaan on nostanut Swarovskin kiistattomasti johtavaksi koru- ja asustebrändiksi maailmalla. Swarovski valmistaa kauniita ja laadukkaita kehyksiä, joissa timanttiyksityiskohdat pääsevät oikeuksiinsa.
Muotimerkki Dolce & Gabbana perustettiin vuonna 1985 Stefano Gabbanan ja Domenico Dolcen toimesta. Dolce & Gabbana silmälaseissa näkyy Italian Sisiliasta saatu inspiraatio. Merkin kehykset valmistetaan kokonaan Italiassa.